Tuesday, February 28, 2012

KETIKA SAHABAT MENJADI PENGKHIANAT.

Jangan tanya kepada ku apa rasanya?
Jangan tanya kepadaku bagaimana terjadi?
Jangan tanya kepadaku kalau aku menangis?.
Jangan tanya kepadaku bagaimana aku menghadapi?
Jangan tanya kepadaku kenapa aku tak membalas.?
Jangan tanya kepadaku apa salahku.?
Jangan tanya kepadaku mana kekuatan ku dapat.?
Jangan tanya kepadaku kalau aku kecewa?
Jangan tanya kepadaku kalau aku terluka.?
Jangan tanya kepadaku apa salah kamu.?
Jangan tanya kepadaku kalau aku berdiam..?
Jangan tanya kepadaku kalau aku tak memberi jawapan.?
Jangan tanya kepadaku kalau aku mintak tinggalkan aku.?
Jangan tanya kepadaku kalau aku pergi meninggalkanmu?
Jangan tanya kepadaku kalau kau aku benci..?
danJangan tanya kepadaku kalau dirimu ku x kenali lagi..?

‘Ketika seorang sahabat tak lebih dari seorang pengkhianat,
mengadulah pada hatimu karna ialah keakraban,
jangan katakan kepada orang lain tentang itu,
yang itu akan membuatmu menjadi seorang pengkhianat pula’.

No comments:

Post a Comment