Wednesday, January 25, 2012

...:: aduhai kawan fahamilah hatiku ::...

maybe true what people always said that true friendship always make us hurt and pain .
i agree fOr this statement because i also feel this pain . 
sOmetimes i just want tO run away frOm any prOblem . 
and yOu ! did yOu knOw i sO tired fOr yOu .
saya penat sangat nak melayan karenah awak yang mengada-ngada tak bertempat tu .
awak pernah terfikir tak yang saya selalu terasa dan sakit hati dengan awak??
adakah awak tahu sebab apa saya selalu diam ?? sebab saya sayang awak . saya tak nak marah awak depan kawan-kawan sebab saya tak nak awak malu . 
bila awak dengan orang lain , awak selalu bercakap lembut dengan diOrang . tapi dengan saya ???
awak bentk-bentak saya umpama saya nie takde perasaan .
awak . .  saya ni manusia biasa juga tahu . . tahu erti sakit dan terasa . awak selalu buat saya nie macam hamba awak kan ?? bOleh di suruh-suruh dan boleh di  marah-marah . tapi , saya sentiasa sabar dengan awak . saya tak nak marah-marah awak . saya kuatkan iman dan semangat saya supaya saya boleh lebih bersabar dengan awak .
awak nak tahu . .  saya dah tak terlarat nak hadapi semua nie . zahir dan batin saya sakit tahu . sakit sangat . .
hati saya yang paling saya kesian awak . kesian kat dia , sebab selalu jadi mngs keaadan .
awak pernah fikir tak kalau awak di tempat saya ??
awak . .  tOlOng la ea . . . cuba untuk fahami hati dan perasaan saya . saya tak nak hubungan kita putus hanya sebab masalah yang sekecil kumn nie .
harap awak faham ea .
i lOve my friends . . . 
wassalam .

No comments:

Post a Comment